dinsdag 3 oktober 2017

Jip en Janneke zijn twee dikke vrienden!!!!










 


 

   





























































 




 





 









En al kers op de taart houden we in de klas een heus "Jip en Jannekesfeestje" maar .....eerst moeten we de spaghettisaus maken......













daar komen de traantjes door de ajuin :)



en hier ook..... :) 

SMAKELIJK ALLEMAAL








OEPS we zijn nog niet begonnen en er ligt al een bord op de grond :(














Jip en Janneke

Ik ben Jip,
ik ben Janneke
en we wonen naast elkaar.
Hij is Jip,
zij is Janneke,
we spelen soms bij hem en soms bij haar. 
We spelen in het huis van mijn mama deze keer.
We kunnen niet naar buiten want het is zo'n lelijk weer!
Kom dan Jip,
toe dan Janneke,
we dansen op de bank op en neer!

HEEL STOUT!!!


IK ONTPLOF

Soms ben ik boos,
super boos!
Dat is niet leuk,
dat is niet tof,
pas op, want ik ontplof!

Ha!Ha!Ha!Ha!
Ha!Ha!Ha!Ha!

Ik word weer rustig,
niet meer boos,
dat vind ik leuk,
wat is het fijn
om nu weer kalm te zijn!

Ha!Ha!Ha!Ha!
Ha!Ha!Ha!Ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het allermooiste ei

  Tijdens dit thema gingen we aan de slag met het boek "Het allermooiste ei".  Hierbij leerden we meer over eieren, kippen en zaai...