dinsdag 19 september 2017

Opnieuw naar school!!



















Goeiemorgen.... uit Radio Winokio
Goeiemorgen, goeiemorgen allemaal!
De wekker wekt, ik sta op.
Ik sta op met veel kabaal.

Goeiemorgen, goeiemorgen allemaal!
Zo blij en goedgezind
VANDAAG ga ik door het lint!

Schudden met die billen
Zwaaien met je handen
Stampen met de voeten
Doe maar mee!

Elke dag, elke dag, elke dag
Sta ik op met een lach. 
Elke dag, elke dag, elke dag
Sta ik op met een lach. 


Schudden met die billen
Zwaaien met je handen
Stampen met de voeten
Doe maar mee!


Het was vandaag...
Het was vandaag (klap klap) weer een heel (klap, klap) fijne dag. (klap klap)
We gaan naar huis (klap klap) dus ik zeg (klap klap) goeiedag. 
Want de klok wijst aan dat het tijd is om te gaan. 
En alle papa's, mama's zie ik op de speelplaats staan.
 Na één nachtje slapen dan zijn we er weer. 
Dus tot ziens (klap klap) allemaal (klap klap) tot de volgende keer. 


Hand in hand (Ridder Ferre)
Dapper en flink, ik ben niet bang,
dapper en flink, ik durf al veel. 
Kijk eens om je heen..... je bent hier niet alleen.

Hand in hand en steen na steen,
ik voel me fijn, ja ik ben klaar
voor een steen-,
voor een steen-, 
voor een steen-goed jaar!

'k Weet het heel zeker, het wordt keigoed,
'k weet het heel zeker, ik voel me sterk. 
Kijk eens om je heen, het wordt heel fijn, 
kijk eens om je heen.... 't is fijn om hier te zijn!
Hand in hand en steen na steen,
ik voel me fijn, ja ik ben klaar
voor een steen-,
voor een steen-, 
voor een steen-goed jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel Keverburg kookt

De voorbije twee weken werkten we rond het prentenboek "Heel Keverburg kookt". We leerden meer over de insecten en alles daar rond...