woensdag 14 september 2016

Liedjes

Goeiemorgen.... uit Radio Winokio

Goeiemorgen, goeiemorgen allemaal!
De wekker wekt, ik sta op. 
Ik sta op met veel kabaal.

Goeiemorgen, goeiemorgen allemaal!
Zo blij en goedgezind VANDAAG ga ik door het lint!

Schudden met die billen, zwaaien met de handen,
stampen met de voeten, doe maar mee! 4 X

Elke dag, elke dag, elke dag 
sta ik op met een lach.
Elke dag, elke dag, elke dag 
sta ik op met een lach.

Schudden met die billen, zwaaien met de handen,
stampen met de voeten, doe maar mee! 4 X

Het was vandaag

Het was vandaag (klap klap) weer een heel (klap klap) fijne dag. (klap klap)
We gaan naar huis (klap klap) dus ik zeg (klap klap) goeiedag. 
Want de klok wijst aan dat het tijd is om te gaan. 
En alle papa's, mama's zie ik op de speelplaats staan. 
Na één nachtje slapen dan zijn we er weer. 
Dus tot ziens (klap klap) allemaal (klap klap) tot de volgende keer. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel Keverburg kookt

De voorbije twee weken werkten we rond het prentenboek "Heel Keverburg kookt". We leerden meer over de insecten en alles daar rond...